Poistin mun kaks vanhaa maaliskuista merkintää. Muuttunu olosuhteet ja asiat ja suunnitelmat ja kaikki paska. Meen sinne Stall Tölbyyn vuokrausleirille yksinäni ilman Kisseä, joka lopetti lukion ja päätti olla tulematta sinne. Ihan sama, pääasia, että oon päättäny mennä ja kyllä siellä varmaan ihan kivaa tulee olemaan. Ainakin saan ratsastaa 4h/pvä. :)

Kesäloma kuluu nopeemmin ku osasin koskaan kuvitellakaan. Paljoo en oo saanu aikaseks kuitenkaan. Kesäkuu vilahti ohi viuh vaan, siitä ei jääny paljon mitään käteen. o.0. Sit oli ripari, joka meni ihan okei, välillä huippukivaa, välillä ihan hirveetä. Ja ööh, sit oli konffis ja nyt veli on riparilla (tulee huomenna himaan). Sunnuntaina on veljen konffis ja meiän yhteiset pippalot, paljon ihmisiä tulossa, kunpa mun rahatilanne vähän karttuis... Mutsi ei tietenkään päästäny mua Rockperryyn eli missasin kaiken kivan ja mummosin reilun viikon mökillä. Siellä menetteli, ainakin oli järvi ja pysty uimaan. Nyt oon taas bäck in Helsinki ja hirvee helle mut ei järveä, jossa vilvottautua. Reilu meininki.

Tosiaan, ei nyt vaan sitä seuraavana sunnuntaina lähen junalla kohti Vaasaa ja siellä oon elokuun 3. päivään asti. Sit toivottavasti Ankkarock, mut en haluu ajatella sitä, jos sekin kusee varpaille. Ja 7. tai 8. päivä lähen Mikkeliin Julian kanssa morjenstaan Iidaa ja tuun veks 11. päivä. Ja 15. päivä alkaakin jo koulu. Se on sitten goodbye kesäloma ja hello koulunpenkki. Ekan viikon jaksan painaa ku vettä vaan, mutta sen jälkeen... No, vaikeuksia ainakin piisaa. Ja ysille ku meen niin valintoja edessä ja sit keväällä HELIMUN. o.0 toivottavasti selviin hengissä.

Jatkan noulaiffaamista ihan innoissani, vaikka oikeestaan mua vituttaa nyt merkittävästi koko tää paska. argh. Kissekin lähti maalle. :<<

- Immu